Aktualności

  • Aktualności.

    • 21 paź 2020

    W trosce o nasze wspólne zdrowie i bezpieczeństwo wdrożylśmy procedury funkcjonowania Kliniki Heliodent i obsługi Pacjentów.

    1. Personel Kliniki zaopatrzony jest w przyłbice, gogle, ubrania ochronne: fartuchy, czepki, rękawice oraz płyny do dezynfekcji.
    2. Stworzyliśmy specjalną procedurę przyjęć – pacjenci są obsługiwani kompleksowo przez jednego dedykowanego lekarza i asystenta.
    3. W recepcji znajduje się punkt bezdotykowego pomiaru temperatury oraz dezynfekcji rąk.
    4. Przedmioty i powierzchnie często użytkowane w Klinice są dezynfekowane, pomieszczenia wietrzone.
    5. Przestrzegamy utrzymania bezpiecznej odległości pomiędzy pacjentami w recepcji.
    6. Prosimy pacjentów o przybycie do kliniki w maseczce ochronnej.
    7. Prosimy o przybywanie na wizytę zgodnie z wyznaczoną godziną, bez zbędnych bagaży oraz osób towarzyszących (za wyjątkiem dzieci oraz osób niepełnosprawnych).
    8. Preferujemy płatności bezgotówkowe kartą lub telefonem.
    9. Klinika jest czynna codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00.
    10. Rejestracja telefoniczna pod numerem telefonu: 500-305-243.

    Zapraszamy.